diumenge, 3 d’abril del 2016

M’HE EQUIVOCAT PERQUÈ EL BARÇA HA FET FIGA



M’HE EQUIVOCAT PERQUÈ EL BARÇA HA FET FIGA

Ahir dia 4 d’abril, a punt de començar el partit entre el Barça i el Real Madrid, em vaig comprometre a avançar els resultats: 4 a 1. “Si m’equivoque ja demanaré disculpes”, deia, i per tant les demane. El futbol és així i si no jugues bé, nyaca, te la foten. El Barça no jugà bé, la pilota no anava lleugera, el trident estava absent, no hi havia inspiració. Una decepció, evidentment.

Així i tot, llevat del resultat, la resta de les reflexions que feia sobre els dos equips la mantinc. El Barça perdé tres punts, però continua per davant de tots. Hem d’esperar que els jugadors es recuperen  i que el Barça recupere el ritme. S’ha de rematar la feina, guanyant la Copa, guanyant la Lliga i la Champions.

A banda d’aquesta rectificació, tota la resta del meu article d’anit va a missa i hi ha més dies que llonganisses.